close עדכונים bell

יונדאי טוסון היברידי במבחן דרכים

מבחני רכב

טל אבן ו 2025-10-23

יונדאי טוסון היברידי יונדאי טוסון היברידי. צילום תמונות: טל אבן

הטוסון הוא אחד מהדגמים הבולטים שביצעו חינוך שוק באופן יסודי, מאלה ששכנעו את הנהג המשפחתי להעדיף רכב פנאי מוגבה על פני רכב משפחתי סדאן, להיט המכירות עד לאותה נקודה, הרבה לפני שמהפכת החשמל היתה באופק.

אחרי מעל ל-20 שנים של שיווק, לאורך 4 דורות של הדגם ומכירות של כ- 90 אלף יחידות בישראל, מגיע דגם היברידי, לו מרכב מעט ארוך יותר מדגם הבנזין עליו הוא נשען.

פגשנו אותו למבחן דרכים.

 

יונדאי טוסון היברידי  - רקע

הטוסון הוא רכב פנאי קומפקטי שיוצר לראשונה בשנת 2004. הדור השני יצא ב-2009 וזכה בחלק מהשווקים- גם אצלנו -לכינוי ix35, אך בדור השלישי (2015) חזר לשם המקור- טוסון.

כבר מראשיתו חלק הטוסון חלק ניכר מה-DNA, כמו מנועים ופלטפורמות, עם אחיו מבית – הקיה ספורטאז'.

כבר מראשיתו נמכר הטוסון היטב ברחבי העולם, עם היקף מכירות של כ-7 מיליון יחידות, רבע מהן לשווקים האירופאים וכאמור – כ- 1.3 אחוזים מסך מכירות הדגם בעולם נעשו בישראל.

הדור הרביעי, עליו מושתת העדכון האחרון לדגם, נחשף כבר ב-2020, והצליח להרשים עם עיצוב חיצוני חדש ומקורי, נועז ועתידני משהו, שכלל בין היתר פנסי חזית בצורות גיאומטריות מעניינות וגריל דמוי יהלומים.

ב-2025 יצאה לשוק הגרסה המעודכנת, שמלבד שיפורים חיצוניים קלילים כוללת גם שיפורים קלים בתא הנהג.

 

יונדאי טוסון היברידי  - עיצוב חיצוני, מימדים

העיצוב החיצוני כמעט שלא השתנה כאמור לעומת הדגם שלפני הפייסליפט. עדיין, התקבלו כאן גריל מעט שונה, פנסי הלד בחזית עברו עדכון, הפגושים עודכנו וזה האחורי נראה ספורטיבי יותר. פנסי הלד האחוריים מחוברים גם כאן בפס לד אדום.

מהצד חישוקים נאים, חיפויים זוויתיים לבתי הגלגלים, קווי אורך אלכסוניים על הדלתות, חלק אחורי שהוארך, חלונות כהים מאחור, חישוקי 19" נאים וקו חלונות לא גבוה, עם צדודית ספורטיבית ודינאמית למראה.

בתחתית הדלתות חצאיות שחורות, כמו קווי האורך שעל הגג. סמל יונדאי מאחור מופיע בתחתית החלון, מעליו ספוילר גג שמסתיר מגב אחורי.

המראה הרמוני ומעודכן, והתוספת האמורה לאורך המרכב נטמעת בקימורים, ולא נראית כמעמסה על העיצוב המקורי של דגם הבנזין הקצר יותר.

המרכב התארך ב-13 ס"מ לעומת גרסת הבנזין, ועומד על 4.64 מ', הרוחב זהה (1.865 מ') והגובה כאן צמח אף הוא ב-3 וחצי ס"מ לכדי 1.685 מ'. בסיס הגלגלים עומד על 2.75.5 מ' לעומת 2.68 מ'.

מרווח הגחון עומד בגרסה ההיברידית על 21 ס"מ, ועם מערכת ההנעה הכפולה זה מצוין לשבילים או לטיולי שטח קלים מאד.

 

יונדאי טוסון היברידי  - עיצוב פנימי, הנדסת אנוש ואיכות חומרים

את תא הנוסעים הזה פגשנו בסוף 2024, עם הופעת עדכון הדגם שנבחן כאן, בקארדייט. בדגם ההיברידי שאיתנו נעשתה בחירה מוצלחת יותר לטעמי של גוונים בהירים- למושבים ולכל החלק התחתי בדלתות ובדש בורד.

צמד המסכים (12.3" כל אחד) קעורים מעט וברורים מאד, הרזולוציה טובה, הצבעים עשירים, בזה של לוח המחוונים יש תצוגות משתנות לבחירה וקל יחסית לתפעלם בעת נהיגה.

גם הכפתורים שעל ההגה ברורים ונוחים מאד לשליטה בבקרת השיוט, במערכת השמע, בשיחות הנכנסות ועוד. מאחורי ההגה 2 כפתורים- כאן בגרסה ההיברידית הם שולטים ברמת הרגנרציה (ובהילוכים במצב ספורט). כרגיל ביונדאי – על ההגה החליפו 4 נקודות – H בכתב מורס - את סמל ה- H המוכר של יונדאי.

ידית ההילוכים שעברה לצד ההגה כבר בעדכון הקודם, בדומה לדגמים החשמליים של יונדאי, נוחה לשימוש ומדויקת בפעולתה.

בקרת האקלים מתופעלת על ידי פאנל נפרד, עם כפתורי גלגל נוחים ובהם תצוגה של הטמפרטורה, את עוצמת המזגן תתפעלו בלחיצות על כפתורי טאץ', שתמיד יהיו פחות נוחים מכפתור גלגל רגיל שאת מיקומו מוצאים מייד, גם ללא מבט לכיוון.

בגרסה שאיתנו תמצאו כאן גם הפעלה של חימום ואוורור של המושבים הקדמיים.

הכפתורים שבחזית הקונסולה המרכזית הצפה נוחים מאד לשימוש, ממש כמו שורת הכפתורים שמתחת לפתחי המיזוג המרכזיים, ובהם תתפעלו את המצלמות, ירידה מבוקרת במדרון, אוטו הולד וגם תוכניות הנהיגה, להן נוספו מצבי שטח המייצגים את ההנעה הכפולה של הרכב, גם אם הטוסון לא באמת נועד לכך.

משטח הטעינה האלחוטית של הנייד רחב, ולצידו מחזיקי כוסות ותא אחסון גדול בין המושבים; כפתור בלם היד, שלא ממהר להידרך מעצמו בעת שילוב ל-P, נמצא משמאל להגה.

איכות החומרים מצוינת, רובם רכים ואלסטיים למגע, מהסוג של Built to last. האווירה מודרנית, טכנולוגית, והנדסת האנוש פה מצוינת, בטח בעידן בו המסכים הגדולים השתלטו על התפעול של כל מערכות הרכב.

---  

קרוב ל-60 אחוזים מהארכת המרכב בגרסה ההיברידית תורגמו גם לטובת הארכת בסיס הגלגלים, וזה מורגש במושבים מאחור- יש כאן הרבה מקום לרגליים – גם למבוגרים גבוהים, יש אמנם מדרגת הינע במרכז, אך בשל המרווח היא לא מאד מפריעה כאן. מעליה יציאות מזגן ושקעי טעינה למכשירים ניידים.

המושבים נוחים, משענת הגב ניתנת להטיה ומעל נמצא גג פנורמי גדול, המאפשר תחושה אוורירית לכל יושבי הרכב. גם המרווח לראש ולכתפיים מצוין, ו-3 מבוגרים יכולים לשבת כאן די בנוחות. במקרה של שניים בלבד -הם צפויים ליהנות מאיכות נסיעה סלונית למדי.

---

חלק נוסף שנהנה מהארכת המרכב הוא תא המטען, ועם 610 ליטרים מכובדים להעמסת כבודה – הקיבולת שהוא מציג גדולה בכמעט 100 ליטרים לעומת דגם הבנזין.

תא המטען כולל שקע 12v, ידיות קטנות לקיפול המושבים האחוריים, ומתחת למגש התחתון נמצאת ערכת ניפוח וכמה תאים קטנים נוספים לאחסון.

 

יונדאי טוסון היברידי  - אבזור, מחיר

הטוסון ההיברידי מגיע ב-4 רמות גימור, ומנעד המחירים נע בין 200 ועד 249 אלפי שקלים.

הדגם הנבחן כאן הוא ברמת גימור Ultimate, ומחירו 230 אלפי שקלים.

מלבד מה שצוין עד כה, מפרט האבזור ברמת הגימור שלנו כוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד ולאפל, כניסה והתנעה ללא מפתח, התנעה מרחוק, תאורת אווירה (64 גוונים), ריפודי עור, זיכרונות למושב הנהג, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

 

יונדאי טוסון היברידי  - בטיחות

כלל רמות הגימור קיבלו ציון בטיחות 7 מתוך 8. יש כאן 8 כריות אוויר, בלימת חירום קדמית, גם בפני הולכי רגל ורכב דו גלגלי, זיהוי ומניעת התנגשות ברכב בשטח מת, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ומניעת סטייה מנתיב ומרכוז.

בנוסף, התרעה על השארת ילד ברכב, התרעה על עייפות נהג, אזהרה מפני פתיחת דלת בעת רכב חולף, שליטה אוטומטית באור גבוה ובלימת חירום למניעת התנגשות ברכב חוצה בצומת. 

בדגם הבכיר, אקסלנס, נוספת תמונת מצלמה צדדית בלוח המחוונים בעת איתות, יכולת להוציא את הרכב מהחנייה באמצעות השלט של הרכב והתרעה מפני התנגשות ביציאה מחנייה.

יונדאי טוסון היברידי  - מנוע, הנעה, צריכת דלק

אל מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים (178 כ"ס, 27 קג"מ) נוסף מנוע חשמלי המפיק 64 כ"ס. התפוקה המשותפת עומדת על 230 כ"ס, והמומנט המשולב – 37.4 קג"מ. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.4 שניות.

חלק מהמאפיינים שמבחינים את הגרסה ההיברידית מגרסת הטורבו בנזין הרגילה הם תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה קדמיים, ולא תיבה רובוטית דו מצמדית, ובנוסף- הגרסה ההיברידית מגיעה עם הנעה כפולה קבועה, ולא עם הנעה קדמית.

צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת עומדת על 14.92 ק"מ לליטר; במבחן הצריכה נעה בין 10.8 ק"מ לליטר לנהיגה יותר נמרצת, ועד 14.5 ק"מ לליטר בנהיגה מתונה.

ממוצע המבחן הכללי נעצר על 12.7 ק"מ לליטר, זה אמנם נתון פחות טוב ממה שהיינו מצפים מרכב היברידי, ויש טובים ממנו בסעיף זה בסגמנט, אך יחד עם זאת, ממה שלמדנו בעבר מגרסת הבנזין טורבו של הטוסון – מדובר בהיברידית בכ-2 ק"מ נוספים שהיא גומעת לכל ליטר בנזין לעומת דגם הבנזין, ויש בכך בשורה.

 

יונדאי טוסון היברידי  - נוסעים

הנסיעה העירונית שקטה מאד, המושבים עצמם נוחים, הראות החוצה טובה, ופעולת המנועים והגיר הרמונית וחלקה. הנוחות מתקבלת מכיול "משפחתי" של המתלים- וזה אומר רכות וספיגה ראויה של פגמים באספלט ופסי האטה. הבלימה הרגנרטיבית מסייעת בתנועה העירונית.

מחוץ לעיר מגלים שהכוח מגיע באופן לינארי, ללא דרמות או בעיטות בגב, ובכל מצב יש מספיק כוח. הנסיעה גם פה נעימה, שקטה מאד וחלקה, אין כמעט רעשים מבחוץ שחודרים לתא הנוסעים. 

המעבר בין מנוע הבנזין לחשמלי מתבצע באופן חלק למדי, ולעיתים קשה להבחין מה עובד ומתי, וגם הבלמים עובדים היטב עם הבלימה הרגנרטיבית, ללא קפיצות או אי אחידות בעוצמת הבלימה, שלעיתים מאפיינת דגמים היברידיים.

בכביש הדינאמי מגלים התנהגות כביש טובה וצפויה, אך לא ספורטיבית; רמת האחיזה גבוהה, הרבה בזכות ההנעה הכפולה, ואפילו ההגה מתגלה כמדויק למדי וגם מתקשר במידה מסוימת בכבישים הדינאמיים. בנוסף- יש מספיק כוח לצאת מפניות. עדיין, לא מדובר במכונית ספורטיבית, אך היא בהחלט דינאמית – גם לחובב ההגה המשפחתי.

 

יונדאי טוסון היברידי  - מסכמים

יונדאי טוסון הוא דגם מוצלח שכבר מעל ל-20 שנים הפך לשם דבר – רכב פנאי משפחתי אמין, מרווח, מאובזר, כזה שיודע לשמור היטב על ערכו.

בדור החדש עודכן קלות העיצוב החיצוני, שופרה במעט הטכנולוגיה וגם תא הנוסעים, ובעצם מתקבל כעת תא נוסעים נעים לשהייה, איכותי מאד, סביבת נהג נוחה לתפעול (וזה לא טריוויאלי כיום), התא טכנולוגי ועם אורך כללי של המרכב שצמח – הטוסון ההיברידי גם מרווח יותר מתמיד, ועם תא מטען גדול.

יחד עם קיט בטיחות מלא, נסיעה רכה ונעימה, צמד מנועים שמייצרים ביצועים טובים, אחיזת כביש גבוהה בשל ההנעה הכפולה וכעת – גם מוצמדת לדגם אחריות ארוכה מתמיד (5 שנים לרכב, 7 לסוללה)– ובסך הכל מתקבלת חבילה מרשימה מאד ואטרקטיבית.

בצדדים הפחות מרשימים ניתן לציין את צריכת הדלק שקיבלה ציון "בסדר" בלבד, את העובדה שהוא פחות ספורטיבי וזריז מכפי שניתן היה לצפות מדף הנתונים, וגם המחיר שצמח למנעד יקר מתמיד שבין 200 ל-250 אלפי שקלים.

בשורה התחתונה, ולמרות תחרות שהופכת לקשה יותר ויותר, הטוסון ההיברידי ממשיך להיות אחד מרכבי הפנאי הקומפקטיים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא בשוק הרכב הישראלי.

HYUNDAI TUCSON Hybrid Ultimate

מחיר (₪) 229,900
אורך (מ') 4.64
רוחב (מ') 1.865
גובה (מ') 1.685
בסיס גלגלים (מ') 2.755
משקל עצמי (ק"ג) 2,270
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') 610 / 1,175
מרווח גחון (ס"מ) 21
צריכת דלק משולבת ממוצעת (ק"מ / ליטר) (מוצהר/מבחן) 14.92  / 12.7
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק, הגדשה) בנזין , 1,600 טורבו
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) 4, מנוע חשמלי
תיבת הילוכים, הנעה 6 הילוכים פלנטרי, 4x4
הספק מנוע משולב בנזין ו-2 מנועים חשמליים (כ"ס) 230
מומנט משולב (קג"מ) 37.4
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') 8.4

משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)

משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)

5 / 100,000

7 / 150,000

אודות המחבר

טל אבן

חי ונושם את ענף הרכב מילדות.

לשעבר מנהל המותגים אלפא רומיאו ויגואר ומנהל פיתוח עסקי בחברת ליסינג בינלאומית.

מזה 15 שנים בעלים של Even Better, המספקת שירותי ייעוץ, ליווי וקניינות בתהליכי רכישה של רכבי יוקרה וציי רכב לחברות.

מרצה בפורומים עסקיים שונים, מפרסם מאמרים מקצועיים בכתבי עת עסקיים, משמש כמנטור בתחומי אוטומוטיב ליזמים בסטארטאפ אקדמי, וכתב רכב ראשי בקבוצת גלגלים למעלה מעשור. 

רכבים למכירה

מודיעין עילית

יונדאי I30 INSPIRE 2009

₪ 8,500
1,591 סמ"ק
235,000 ק"מ
שישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 GL 2010

₪ 10,900
1,086 סמ"ק
135,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 INSPIRE 2011

₪ 12,000
1,086 סמ"ק
181,000 ק"מ
שישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 INSIGHT 2015

₪ 14,900
998 סמ"ק
141,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי GETZ GLF 2008

₪ 15,000
1,399 סמ"ק
68,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 INSPIRE 2015

₪ 18,000
998 סמ"ק
121,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 INSPIRE 2011

₪ 19,500
1,086 סמ"ק
89,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

יונדאי I20 INSIGHT 2014

₪ 23,500
1,396 סמ"ק
156,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I35 INSPIRE 2013

₪ 24,000
1,591 סמ"ק
262,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I35 INSPIRE 2015

₪ 24,900
1,591 סמ"ק
238,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

יונדאי I10 PREMIUM 2015

₪ 26,000
998 סמ"ק
203,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

יונדאי I10 INSIGHT 2015

₪ 28,000
998 סמ"ק
130,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
רמת השרון

יונדאי IX35 INSPIRE 2012

₪ 34,900
2,359 סמ"ק
217,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חדרה

יונדאי H1 GL 2015

₪ 38,990
2,497 סמ"ק
385,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

יונדאי ELANTRA INSPIRE 2017

₪ 39,500
1,591 סמ"ק
171,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בית שמש

יונדאי ELANTRA INSPIRE 2017

₪ 39,999
1,591 סמ"ק
197,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי ELANTRA SUPREME 2017

₪ 40,000
1,591 סמ"ק
202,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי TUCSON PRIME 2016

₪ 42,000
1,591 סמ"ק
217,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2021

₪ 44,000
1,197 סמ"ק
148,681 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי SONATA HYBRID LIMITED 2015

₪ 45,000
1,999 סמ"ק
195,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME PLUS 2021

₪ 47,000
1,197 סמ"ק
142,503 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME PLUS 2021

₪ 48,000
1,197 סמ"ק
143,036 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME PLUS 2021

₪ 48,000
1,197 סמ"ק
127,703 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

יונדאי IONIQ HYBRID PREMIUM 2017

₪ 48,500
1,580 סמ"ק
198,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

יונדאי I35 SUPREME 2016

₪ 49,155
1,591 סמ"ק
131,348 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I25 INSPIRE 2018

₪ 49,900
1,591 סמ"ק
136,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2022

₪ 49,900
1,197 סמ"ק
125,816 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME PLUS 2021

₪ 50,000
1,197 סמ"ק
126,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

יונדאי I10 SUPREME 2017

₪ 50,820
1,248 סמ"ק
94,246 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2021

₪ 51,500
1,197 סמ"ק
123,703 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

יונדאי I20 CROSSPREMIUM 2016

₪ 51,505
1,368 סמ"ק
94,548 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי ACCENT INSPIRE 2021

₪ 51,700
1,591 סמ"ק
98,214 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

יונדאי I10 PRIME 2018

₪ 51,735
1,248 סמ"ק
122,189 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2019

₪ 53,000
1,248 סמ"ק
70,500 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

יונדאי I10 INSPIRE 2018

₪ 53,505
1,248 סמ"ק
118,237 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2022

₪ 53,900
1,197 סמ"ק
100,011 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי ACCENT INSPIRE 2020

₪ 55,000
1,368 סמ"ק
173,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I20 PRIME 2020

₪ 55,000
998 סמ"ק
129,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 55,600
998 סמ"ק
97,676 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 55,600
998 סמ"ק
107,600 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 55,600
998 סמ"ק
99,829 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 55,600
998 סמ"ק
105,623 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

יונדאי I10 PRIME 2023

₪ 55,900
1,197 סמ"ק
109,403 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
רמת השרון

יונדאי SANTA FE PREMIUM 2015

₪ 55,900
2,359 סמ"ק
230,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
107,441 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
98,582 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
97,254 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
104,085 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
98,833 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

יונדאי I20 INTENSE 2021

₪ 56,200
998 סמ"ק
104,769 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר